Αυτή η σελίδα σκοπεύει να απαντήσει σε μερικές συχνές ερωτήσεις με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.
Τι γίνεται αν δε μου αρέσει το προϊόν που παρήγγειλα και παρέλαβα?
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας αρέσει, αλλά αν όχι, μπορείτε να το επιστρέψετε σε εμάς εντός 14 ημερών από την παράδοση για την αντικατάστασή του είτε την επιστροφή του ποσού που διαθέσατε για την αγορά του. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Το προϊόν θα πρέπει Να μην έχει πλυθεί ,να έχει όλα τα ταμπελάκια του ,να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του. Θα πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν όπως π.χ. η απόδειξη λιανικής πώλησης, το Δελτίο Αποστολής κλπ. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας για να μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, και για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
Έπειτα, συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα μέσω του πρακτορείου ΕΛΤΑ Κούριερ – Πόρτα Πόρτα με χρέωση παραλήπτη, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε πρακτορείο επιθυμείτε με δική σας χρέωση ή τα Ελτά Κούριερ Πόρτα Πόρτα με την επιβάρυνση του κόστους επιστροφής όπως παρακάτω.
Ποιο είναι το κόστος επιστροφής προϊόντων?
Τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Το κόστος των επιστροφών είναι 3,00€ για την Ελλάδα.
Πόσο καιρό θα πάρει η επιστροφή των χρημάτων μου?
Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 7 εργάσιμες ημέρες.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2410 123456.